Uus Mitsubishi ASX saabub sügisel

Uus ASX saab Mitsubishi Dynamic Shield disaini ja võimsama mootori, tagasi tuleb ka nelikvedu.

Mitsubishi väiksema linnamaasturi edulugu saab sügiseljärje, kui müügile jõuab ASX-i uus, senisega võrreldes nii seest kui ka väljastpõhjalikult kaasajastatud põlvkond. Lisaks modernsele disainile on varustusselisandunud rohkelt uut mugavus- ning ohutusvarustust ning võimekama vastu on väljavahetatud suur osa tehnikast.

Väliselt on suurimaks uudiseks Outlanderi ja Eclipse Crossigaühtlustatud kujustus – nüüd võetakse ka ASX-il kasutusele Mitsubishi DynamicShield disainikeel. Kõige olulisemana on sajaprotsendiliselt muutunud ASX-iesiosa, tuuleklaasist eestpoolt ei leia ühtki senisega kattuvat detaili. Suurtesivõre täiendavad LED-tuled ja arvukad kroomdetailid, üldmulje on jõulisem,isikupärasem ning äratuntavalt Mitsubishilik.

Modernses sõitjateruumis annab tooni – ja muudab kasutajateelu lihtsamaks – suur kaheksatolline puuteekraan, mille abil on uuele tasemeleviidud ühenduvusvõimalused. Ohutust parandavad moodsad juhiabisüsteemid nagunäiteks laser- ja radarandurite abil töötav ohu korral kiirendamist vältivsüsteem, mis tuvastab auto ees olevaid objekte ning töötab kiirusel alla 10km/h. Lisaks kuuluvad ASX-i varustusse teised avariiennetussüsteemid,sõidurajalt väljumise hoiatus ja nõlvalt startimise abi.

Erinevalt paljudest teistest linnadžiipidest panustab ASX kamaastikuvõimekusse. Seepärast sõidab see taaskord ka nelikveolisena. Ülekandesüsteemilon kolm sõidurežiimi: kasutada saab ainult esivedu, automaatset nelikvedu, kusveojõudu jagatakse esi- ja tagasilla vahel vastavalt vajadusele, ning „4WDLock“ režiimi, kus tagasillale suunatakse rohkem veojõudu. Maastikuvõimekustparandavad veelgi suured ületusnurgad ning linnadžiibi kohta korralik190-millimeetrine kliirens.

Mootorivalikus asendatakse praegune 1,6-liitrine bensiinijõuallikasvõimsama kaheliitrisega ning seda kombineeritakse kaCVT-/variaatorkäigukastiga. Mootori näitajad ületavad märgatavalt senise ASX-iomi: selle võimsus on 150 hj ja maksimaalne pöördemoment 195 Nm, tänu milleleon kasvanud ka tippkiirus ning paranenud kiirendusvõime.